Saturday 5 March 2011

happynye semalam dan hari ni...

semalam mr.teddy pegi ambik kat stesen bas tanah merah.. lepas jumaat kuar teman mr.teddy beli kasut futsal kat al-ikhsan KB...

hari ni kuar ngan mr.teddy plak..xsangka pakai baju same warna...tema hari ni..Hijau.. mula-mula mr.teddy nak belanja makan tengahari kat restoran Nasi Ulam Cikgu.. tu la tempat kami selalu makan.. ulam cicah budu best kat restoran tu..huhu..teringat kisah lame plak..pas tu mr.teddy cakap dia penat..n dia nak belanja cheese cake kat secret recipe plak... chocolate indulgence n chocolate cheese best...

chocolate indulgence untuk my mr.teddy...


chocolate cheese for me...


tapi tak makan kat situ, mr.teddy ajak makan kat Pantai Irama, Bachok.. tu pun tempat kami selalu dating.. tepi pantai..hehehe... da lame xkuar ngan mr.teddy.. rindu mr.teddy sangat2... sampai pantai kami ambik port yang selalu kami lepak.. mintak 2 gelas air kelapa+ais krim...mr.teddy punya feveret...hehe...
lepas makan ada sesi bergambar..mr&mrs.teddy...

 mr.teddy tgh control macho...hehe

pic disnap oleh mr.teddy...

sekali lagi mr.teddy berposing sakan...huhu

ehem....

mr.&mrs.teddy...



lepas tu balik rumah..mr.teddy da berani hntar aku depan rumah...cayalah....


happy sangat2...nanti kita jumpa lagi ek...

2 comments:

  1. da...sweettttttt~!!!
    moge korang kan kekal smpai jnjang plmin ~
    ak org 1st jd follower kamu yep !ehe ~

    mum ade jupo layout itam yg comey dok da?
    ak sgt2 mmerlukan ~=(

    ReplyDelete
  2. mu mitok layout nge aku..aku pom xreti lgi ni.. mu la 1st follower aku.. aku bru duk tgk2 ni...hahaha... anyway thanks..

    ReplyDelete