Saturday 5 March 2011

blink 182..

lagu I Miss You...lame tak dengar... dulu lagu tu jadi caller ringtone aku.. skarang da xde da lagu tu... kenangan btul la lagu tu.. mr.teddy nyanyikan untuk aku.. baru sehari tak jumpa da rindu.. ni la dilema aku.. lepas jumpa bila mr.teddy balik KL aku mula jadi haru la.. rindunya... bulan 6 ni plak la bru bleh jumpa mr.teddy... dah 5 tahun berjauhan..time cuti sem je bleh jumpa.. tapi mr.teddy tinggalkan mr.leo untuk aku mase 2...dulu gemok tapi bila da brape lame kena lenyek, da lembik da..huhu


mr.Leo yang da berusia 5tahun...


mr.Teddy yang berusia 8bulan...


ni la teman aku tidur tapi start sem ni aku tak bawak lagi mr.teddy coz besar n kami gaduh sblum ni.. tapi dengan berkat doa aku dan dia, kami berbaik semula.. sayang hubungan yang da nak dekat 7tahun ni putus macam tu je..

No comments:

Post a Comment