Sunday 6 March 2011

alahai shawls...

pagi ni ade orang inbox  fb, ajak masuk " r u bliv ur style"... kena inbox or email pic yang pakai shawls or jubah moden.. hmm...should i? nanti ape plak kata mr.Teddy..yang aku berseloroh cakap nak jadi model untuk Nad hari tu pun dia tak bagi... tapi kalau nak try luck boleh kot.. ape lagi edit gambar la.... susah nak pilih gambar sesuai.. aku ni baru je berjinak-jinak dengan shawls ni..bukan pandai sangat pakai..

dulu pakai shawls hitam je...

tak reti nak pakai yang susah-susah, yang colourfull..ni pun ambil masa dekat setengah jam baru nak betul..huhu... so kalau janji nak kuar pukul 11am, means aku bersiap nak pakai shawls ni pukul 10am la...hahaha.. da lame lepas tu baru beli shawls yang ade colour..tu pun sebab nak attend farewell senior... cari punya cari, dekat pasar malam baru jumpa yang berkenan..aku ni jenis yang susah nak berkenan satu-satu barang..so kena mencari la..huhu..

kiri tu Ifa, cantik kan....lame gile nak pakai shawls ni....

ni sebab farewell je, kalau tak aku tak pakai.. dah la kain dia lembut sangant.. credit to cik Raisa coz ade gak tolong pakaikan shawls ni..dia pun juru make up aku gak.. anyway thanks cik Raisa untuk farewell night tu... nanti tolong lagi ek..huhu... lepas tu baru la aku memberanikan diri pakai shawls..hahaha... tu pun memang ambik masa yang lama...(sian aku..)

pastu aku pegi penang ngan Keon, Aida n Eja.. saje-saje release tension..drive keta Encik Awi...walaupun lesen dah mati 6bulan yang lalu..hahaha.. Aida as a pilot n Dada as a co-pilot...ape lagi bila kaki ni da lame tak pijak pedal minyak, naik highway tak sedar diri la..haha..tu pun Aida bagi bawak mase otw balik kolej... ade peristiwa yang tak dapat dilupakan tapi kami happy sesangat hari tu.. tu la Mimi Farhana aku ajak tak mau ikot...(eh ni bukan citer pasal shawls ni..hmm.. xpe la..).. berbalik pada shawls, aku pakai shawls mase tu.. percubaan aku amat memberangsangkan la.. nak tengok..


haha..mase ni nak bertolak pukul 7am..aku bangun pukul 6am lagi untuk bersiap.. alahai shawls...

sebulan lepas tu pegi rumah sepupu...pakai shawls jugak tapi tak snap pic pon sebab fon rosak...waaa... pegi rumah sepupu kat Rawang...banyak tempat pegi tapi tak snap pic gak..adoiii.. lepas tu pegi rumah Mak Uda kat Gombak..kena tido kat situ plak.. Mak Uda ajak pegi Masjid India coz dia nak shopping shawls kat sana.. sampai kat sana aku memang terkejut..banyak gile shawls..murah-murah plak tu..(orang kampung yang tak pernah sampai kat situ, jakun skit..huhu biase la..).. sempat gak aku sambar 4 helai..hahaha... tapi tak snap jugak......

balik cuti sekali lagi aku menggatal pakai shawls..tengok shawls adik aku cantik je, aku sambar la.. mula-mula nak bawak adik laki aku pegi ambik gambar passport, last2 aku pun ambik gak..haha gatal tol...

muka sivik depan camera..hahaha

aku pakai shawls tu kat SP je la..pegi karok ngan K Nor, Ida, Ifa, Syafiah, Nini, Sema n K Su.. haha lawak mase tu n sekali lagi aku perlukan mase yang lame nak pakai shawls tu....arrgghhhh....

ni shawls yang beli kat Masjid India...10 hengget je... rase macam nak pegi lagi...huhu

mase otw balik kampung pun aku pakai...saje-saje nak try shawls yang beli tapi tak pakai lagi..tapi tak de pic...huhh.. balik kampung pegi jumpa mr.Teddy..mase tu aku melaram sakan depan dia..hahaha..

siap ada bunga lagi...haha beli kat villagemall ngan Sema n Kak Nor..


untuk yang contest tu, aku hantar gambar ni...susah payah edit...haha

saje mencuba nasib...

nanti mesti ade mulut-mulut longkang bercakap hal yang berbau longkang pasal aku ni.. hmm..biar je la.. mulut orang yang dengki memang.. kalau tak dengki, tak de la nak kutuk orang lain.. biase la lumrah hidup ni... alahai shawls....

wassalam..

No comments:

Post a Comment